петък, 21 февруари 2014 г.

Ударна доза комерс от Moschino - RTW FW14



Случвало ли ви се е някога просто да си седите и ей така да се замислите какво ще стане, ако съберете Макдоналдс и Шанел? Всъщност хрумвало ли ви е изобщо, че тези две неща могат да бъдат в едно изречение? На мен лично - никога. Moschino обаче за пореден път доказват, че няма невъзможни неща.


 

Ако все пак се опитате да си представите комбинация между крещящ колан Moschino, "баклавичките" на Шанел и логото на Макдоналдс, най-вероятно ще се доближите до това, което дизайнерът Джеръми Скот представи в Милано.



Връщането назад в историята твърде често е удачен начин за засилка в изложението. Създателят на марката е Франко Москино. Още от самото начало той изгражда специфичния характер на марката - забавно, свежо, шарено, крещящо. Наричат го Шутът на модата, защото винаги я преплита в едно с хумора.




Обратно в наши дни Джеръми Скот прави страхотно намигване към наследството на основателя. На дефилето в Милано се разходи странен хибрид между жената Шанел и Роналд Макдоналд. Ако това обаче не ви е достатъчно, Спондж Боб също озари шоуто.

 


Лично аз виждам тази колекция като начинът, по който Скот ни показва, че в нашето време Макдоналдс и Шанел всъщност не са толкова различни. Шанел се оплете с комерсиалното и поп културата в момента, в който Парис Хилтън окачи малката 2.55 на нежното си рамо. 

 


А към всички, които не гледат с добро око на факта, че чужденец ръководи италианска марка или пък шоуто е твърде далеч от идеята за италианския стил, дизайнерът отговори с "I don't speak Italian, but I do speak Moschino" чрез надпис на тениската, с която закри шоуто. И наистина той не си позволява да влезе в рамките и клишетата. Moschino е глобална марка в нашия очарователен глобализиран свят.

 

Снимки: style.com, nowfashion.com

Няма коментари :

Публикуване на коментар