събота, 24 август 2013 г.

Като истински: Dior с първото си 3D видео




Ок, ако трябва да съм напълно честна, не е първото, но пък е първото, което аз виждам. Става дума конкретно за рекламата на парфюма Miss Dior – Infinite Miss Dior (горе). Веднага след като видях бутончето 3D се развълнувах, но – уви – веднага бях попарена.
Ето какво трябва да знаете:
1. Не става с 3D очилата, които продават по кината за 1лв.
2. Трябва да се използват червено-сини очила, наричани още анаграфични.
3. Предлага се само при клипчета, качени на 1080p.
Та по някаква невероятна случайност съм притежател на чифт десетогодишни червено-сини очила, които след двадесетминутно ровене успях да намеря. И реших да пробвам!
Нъцки. Не става.





3d-glasses
Като моите. Явно вече минават за Vintage Classic

Притежаемите от мен стават само за снимки (ето това видео от снимки го виждам добре с тях).
Та, накратко – нищо не видях. Но пък разбрах, че а) има такава опция и б) че мога да си купя по-нормални такива очила. Потърсете в Google “3D очила” и със сигурност ще ви излезе поне един български онлайн магазин, където вървят по 5-6-7лв. Аз лично задължително ще се обзаведа с такива! Така де, не бих изпуснала шанса да гледам най-новия парфюм на Dior на една ръка разстояние от мен.
Между другото има и разни опции да си направите сами (клипче).





3d-glasses-new
Убедена съм, че е въпрос на време тези стилни очила да станат модерни!

Иначе цялата работа Miss Dior Le Parfum e, че бутилчицата е като от пепит. Затова и клипчето е Inifinite Miss Dior – усещането, създадено от шарката, е точно за безкрайност.



Лятната колекция лакове за нокти също може да гледате на 3D:


Лично според мен 3D технологиите неизбежно ще се наложат, няма как. Радвам се, че се развиват и вече не ме боли глава като ходя на 3D кино. Нямам търпение да видя какви невероятни неща ще измислят, особено що се отнася до рекламите.

Имат ли бъдеще 3D клиповете и рекламите?

Няма коментари :

Публикуване на коментар