събота, 21 януари 2012 г.

Alexander McQueen Pre-fall 2012

Смятам, че Сара Бъртън е една от най-успешните модни наследници, ако мога да се изкажа така. След изненадващата и съкрушителна смърт на младия гений Александър МакКуин, тя пое модната къща и смятам, че се справя прекрасно! Без да губи духа на МакКуин, тя вече показва и собствен почерк. Удивително! Ако трябва накратко да се определи какво е “стилът МакКуин”, трябва да се каже, че това са рокли-произведения на изкуството, сякаш създадени да бъдат в музей, “оперно” пищни. Сара мисля, че “обра” малко от чудостта на МакКуин и добави огромна доза женственост.

Колекцията е разделена на няколко части. Първата определих като “bloody red” (горе) – колекция от червени рокли, oversize колан и разкошна украса черна плетеница. Изглеждат наистина царствено. А високата бяла яка (горе, последен аутфит) ми харесва най-много.

Втората част определям като “working girl”. Това е колекция от няколко наистина страхотно стилни костюма. Перфектна кройка! Обожавам бялата риза с буфан ръкавите (горе, последен аутфит) и сакото-пелерина (горе, точно в средата).

Третата част я нарекох “swan”. Разкроените поли ми напомнят балетни пачки, а балетните пачки – “Лебедово езеро”, а пък то ми помня “Black swan” с Натали Портман… което, за щастие, нищо не ми напомня повече! Винаги съм намирала подобни рокли за подчертаващи женствеността на младото момиче. Изглеждат ми нежни, дори в черно. Също така обожавам и зеленото. Приглушено, дълбоко зелено…

Червено цвете и много муселин – това остана от колекцията на МакКуин. Първата рокля с цветето (горе, първо) е създадена за Оскари!

И шедьовърът:

снимки: style.com

пс: Обувките обаче не струват!

Няма коментари :

Публикуване на коментар