петък, 19 ноември 2010 г.

Lanvin за H&M – yay or nay

Хм… Когато за пръв път чух, че Lanvin и H&M ще работят заедно, не се впечатлих особено. То вече стана навик на големите марки да работят с H&M и Topshop (напр. Карл Лагерфелд, Стела Маккартни, Джими Чу, Victor&Rolf… ) Не отричам, че ми беше безкрайно интересен какъв ще е резултатът!

 

И по мое мнение резултатът е евтина версия на главата линия на марката.

Не че не ми харесват, напротив. Обожавам тази колекция на Lanvin. Вероятно са го направили за онези, които искат да носят Lanvin но не могат да си позволят оригинална рокля. За сравнение – оригинална Lanvin излиза около 2-3 хиляди евро, докато тези са по двеста долара. Но.. просто очаквах нещо по-различно.

Тениските обаче са много готини и свежи и много ме радват!

Но всъщност поводът на пиша това е друго! Самото ревю, което се организира. Наричат го.. ъх.. haute couture show. Това звучи нелепо за представения кич. Без да искам да звуча сухарски, но за мен H&M нямат място на подиума! Шоуто беше представено вчера в Ню Йорк в “The Pierre Hotel ”. По catwalk-a минаха имена като Пикси Гелдоф, Дрю Хемингуей и самата Ана Дело Русо!

Според мен това си беше чист кич. Като започнем от първия модел – ужасяващ леопардов чорапогащник, ръкавиците, бижутата… За бога! Да, да, ревю е и се предполага да ПО в някакъв смисъл. Но това? Ъъъ Ехо! H&M – рокли за масите!

Пак повтарям – лично на мен колекцията ми харесва, но представянето й – нееее!!!

На 20ти ноември тя ще е в магазините на H&M на територията на САЩ и Канада, а от 23ти – в другите страни.

Предлагам ти още линкове по темата:

@ Style.com – Снимки от самата рекламна кампания и видеото

@ Fashionologie.com  - full lookbook + артикулите

Няма коментари :

Публикуване на коментар