събота, 13 ноември 2010 г.

Кайзер Карл критикува Коко Шанел

Е те това не го очаквах! Карл Лагерфелд отправя директни критики към Габриел Шанел на International Herald Tribune’s Luxury Heritage conference. Източникът ми е този, но се потвърди и директно от Vogue. На мен впечатление ми прави тази част от цитата:

„Но първата й грешка беше, когато каза „Никой от мъжете, с които говорих не харесва жена в минижуп“. Аз все си мисля, че просто никой не се е осмелил да каже на 86-годишна жена, че минижупът е наистина секси.“

Също Лагерфелд казва, че “Коко е направила много за модата, но не толкова колкото всички смятат”. Да де, ама накрая казва, че за направата на колекциите си ползва именно елементите на Шанел. Нали се сещате – елементи Шанел, не Лагерфелд. Макар че донякъде съм съгласна с някои неща, които той казва – в частност цитираното. Не че възпявам минижупа, но просто няма какво да се лъжем – доста мъже го харесват.

снимка: flickr @ marcokalmann

Няма коментари :

Публикуване на коментар