Преди няколко дни се отдадох на разглеждане на стари списания от 90те. Изненадата ми беше голяма, когато открих, че всъщност изобщо не съм толкова ужасена от дрехите, колкото предполагах, че ще бъда. Напоследък съм на вълна модерното е добре забравеното старо. Естествено, макар самата тенденция да се е запазила, конкретният вид на дрехите доста се е променил. Но нали все пак е важна идеята. Ето няколко примера с издания от 90те години – време, което съвсем доскоро беше твърде близко минало, сиреч най-нехаресвано. 20 години обаче вече е друга работа!
Тенденция: Colorblock
Ляво – Vogue US March 1991 / Дясно: Vogue Paris February 2011, на корицата Лара Стоун
Тенденция: Андрогинен стил
Ляво – реклама на DNKY във Vogue US August 1994 / Дясно: Vogue Paris October 2010
Тенденция: Пастелни цветове
Ляво: Vogue Germany January 1991 / Дясно: Vogue Vietnam April 2012
Тенденция: Леопардов принт
Ляво: реклама на Blumarine във Vogue US August 1994 / колекция пролет-лято 2011 прет-а-порте на Blumarine, Карли Клос
Тенденция: Бански с принт
Ляво: Кейт Мос във Vogue US April 1995 / Дясно: бански Dolce & Gabbana
Какво (друго) научих от разглеждането на стари списания?
1. Честно казано знаех, че Синди Крауфорд е била суупер успешна тогава, но не знаех, че е чак толкова. Тя е на корицата на почти всяко по-важно списание. Ето да й се насладите майския брой на американския Vogue през 1992г:
2. Супер модерното и скъпо тогава сега минава за евтино и грозно. Например тази реклама на Gucci искрено ме забавлява:
3. Винаги съм се чудела какво толкова й харесват на Клаудия Шифър. Е, сега разбрах – през 90те все още се е хранела!
Няма коментари :
Публикуване на коментар