четвъртък, 1 септември 2011 г.

Малко смях за сметка на фешън блогърите

Хич не ми се отдават заглавията, ей! Няма значение. Исках само да ви кажа, че покрай tfs @shoegal87 попаднах на абсолютно must like facebook page - Il Covo delle SoloAvvilite. Хал хабер си нямам какво значи, но в снимките можеш да откриеш мноого забавни неща (нарп. албумът ART ATTACK(ATTEVI) AL MURO FASHION BLOGGER!!) и много тъжни (като албумът Ctrl+C/Ctrl+V). Доста се гаврят с Киара от ТheBlondeSalad, в която аз принципно съм влюбена, но това не пречи да ми е смешно. Типичната барбенска хубост винаги ми е била слабост, ех…

Тъжен е наистина албумът, в който се показва как се копират една-друга фешън блогърките. Принципно се нарича “вдъхновение”, но тук се вижда, че някои копират всичко – дрехи, поза, фон, oh my gosh!

пс: старите снимки на Киара са ъъъ неочаквани

Няма коментари :

Публикуване на коментар