събота, 11 юни 2011 г.

Манията plus-size

Това отгоре е юнската корица на Vogue Italia. Темата вече ни е до болка позната – plus-size моделите. Франка Сузани е решила да се обяви срещу про-ана (сирече про-анорексия) сайтовете и изобщо цялата skinny мания. Само че не разбирам защо трябва от едната крайност да идем в другата.

По медиите навсякъде се тиражира, че в “големите” издания и статии има нормални жени. Само аз ли не намирам 70 килограмова жена за нормална?? Не ме разбирайте погрешно! Аз също не намирам за красиво да се разхождат анорексички по модните подиуми. Всеки харесва да има малко плът, нещо… Но със същата сила не харесвам и – да си го кажем – дебеланките. Навсякъде чета за curvy момичетата. Защо никой не ги нарича fat? Защо никой не обръща внимание на факта КОЛКО много са преработени снимките на тези plus-size модели? Да, на слабите също е така. Но иде реч за това, че са махнати бричове, целулит, стрии, какво ли не.. Няма как да ме убеди човек, че жена, тежаща над 70 килограма, има перфектни бедра. А вижте разкошните снимки:

http://www.putjahmosthigh.com/glamournudemodels2.jpg

Едно сравнение:

Кой от двата варианта е по-добър – наднормено или поднормено тегло? Според и двата са лоши – и двата вредят на здравето.

Не намирам нито едно от двете за красиво. Аз съм напълно ЗА на кориците на модните списания да присъстват нормални жени. Нито прекалено дебели, нито прекалено слаби. Например много харесвам Адриана Лима:

Кога ли ще се научим да не изпадаме в крайности?

1 коментар :

  1. Аз също не разбирам защо трябва да се изпада в крайности. Определено не харесвам тази корица. Тя дори не е естетически издържана. Момичето в дясно, защо се е разкрачило така..... Тази й поза не е секси определено!
    Мислех че е преминала истерията по закръглените дами, но явно все още не е .... Дала и чудесен пример с Адриана Лима.

    ОтговорИзтриване